סדנאות והרצאות לבקשתכן

מה אני מציעה לכן סדנאות והרצאות מגוונות

אני מציעה סדנאות והרצאות לבקשתכן הן ייחודית לכן ולקשיים שלכן, לא משהו כללי אלא ממוקד סביב בעיות אשר אתן מתמודדות איתן ביום יום. אני יוצרת את הסדנאות והרצאות לבקשתכן כך שתהיה ממוקדת לצרכים של כל קבוצה וקבוצה. גם כאן, אני מציעה לכן ערב נשים מהנה ומלמד. אתן משאירות את הבעל כבייביסיטר ויוצאות להעשרה שרק תעצים אתכן בתוך המשפחה.

מיקוד סדנאות והרצאות

על מנת למקד את ההרצאה סביב הנושאים הרלוונטיים עבורכן, אני מזמינה אתכן לענות על 3 שאלות בעילום שם ולשלוח אלי את התשובות במייל (אפשר גם דרך לשונית 'צור קשר', כאן בעמוד, רק ציינו על איזה סדנה מדובר).

להלן השאלות:

1. תארו בהרחבה סיטואציה מחיי היום יום שחוזרת על עצמה בה אתם מזהים קושי, הרחיבו גם בהסבר על תגובתכם בשעת הקושי. מה תדירות הופעת רגעי הקושי מול הילד (פעם בשעה, פעם ביום?)

2. כאשר אתם נמצאים בסיטואציה של קושי מול הילד (למשל סירוב למשהו שהילד רוצה), איך הילד מתמודד עם הסירוב? איך אתם מגיבים להתנהגותו במצב זה? הסבירו ותנו דוגמא.

3. האם אתם מקפידים על קו אחיד בגישה החינוכית שלכם מול הילדים? כן/ לא. הרחיבו בדוגמאות

אנחנו נפגשות בבית של אחת מבנות הקבוצה, בסביבות השעה20:30 ומדברות קצת. לאחר מכן מגיע תורי- אני מעבירה סדנה פעילה, מסבירה את הכלים ואת הקונפליקטים שלכן , נוצר דיון סביב הקונפליקט והפתרון. בסיום הסדנה אתן יוצאות עם כלים בסיסיים ממוקדים שניתן יהיה ליישם כבר למחרת בבוקר.

מה אתן לומדות?

אתן לומדות את גישת "האינטליגנציה הרגשית" ומכירות את הכלים המיועדים להתמודדויות שלכן..
על מנת להתרשם אני מזמינה אתכן לקרוא כאן באתר מאמרים מגוונים שכתבתי במיוחד עבורכן, למעבר לבלוג לחצי כאן…

למה זה כדאי לכן?

כי שתינו יודעות שזה לא פשוט אך בטוחות שזה אפשרי. מדובר בערב של למידה חווייתית ומעשירה, אשר עוזרת לך כבר במפגש הראשון להבין איך למחרת בבוקר את הולכת להתמודד עם הקשיים שלך בצורה חינוכית, יעילה ונכונה יותר.

עכשיו נותר לך רק להירשם ולהתחיל יחד את השינוי..

סדנאות והרצאות לבקשתכן-הדרכת הורים- הורים טובים- שני שושן

מוזמנות לשאול אותי כל שאלה

טלפון: 0526-309-308

מייל: [email protected]

אפשר גם WhatsApp

תעקבו אחרי הורים טובים בפייסבוק לחצו כאן

השירותים שלי…

אז מה אני מציעה לכן?

אני מציעה ליווי צמוד, בו אתן תלמדו כלים מובילים להתנהלות נכונה ולתוצאות ברורות.  במהלך הליווי אתן תבינו שהתנהלתן בעיקר בתגובתיות. מעתה והלאה אתן עוברות לשלב ההבנה והידע של רגשותיו של הילד, מה הוא בעצם אומר לנו כאשר הוא בוכה, מנדנד, לא מסכים ועוד…  בליווי האישי אתן האימהות ואתם ההורים, מקבלים הנחייה צמודה, בהתאם לזמנים שלכם.

למה זה כדאי לכן?

אם אתן כאן, כנראה שאתן כבר מחפשות את השינוי, רוצות להיות טובות יותר, רוצות כלים, רוצות ליהנות עם הילדים ופחות להתמודד עם בעיות התנהגותיות. אני חייבת להוסיף שגם אני הייתי במקום הזה שאתן נמצאות בו עכשיו, וגם אני עברתי ליווי אישי ששינה לי ולבית שלי את ההתנהלות.
הכלים שלמדתי הובילו אותי ליכולת הבנה טובה יותר ומכוונת יותר לצרכים של הבנות שלי , כך הגבתי נכון לכל סיטואציה ללא כעסים, התפרצויות, משא ומתן, בכי, נדנוד ועוד התנהגויות שהיה לי מאוד קשה להתמודד איתן… (ולא נדבר על המצפון הלא נקי שהיתי הולכת לישון איתו בכל לילה).. הכלים הפכו אותנו ממשפחה שכל היום מתמודדת בתגובתיות, למשפחה שמתקשרת, מדברת, משתפת ועיקר לא כועסת.

לפרטים נוספים, לחצי כאן…

אז מה אני מציעה לך?

אני מזמינה אותך ל-10 מפגשים חווייתיים, בהם תפגשי ותכירי עוד אימהות מדהימות כמוך, אימהות שלא מתפשרות על עבודה (משרה טובה) אבל גם לא מוכנות שזה יפגע בילדים. דרך הסיפור האישי שלך ושל כל אחת מהמשתתפות תוכלי ללמוד איך להתמודד עם מצבים (שטרם התנהלו אצלך בבית) שצפויים להתרחש.

למה זה כדאי לך?

הרווח הוא גדול וכל מה שאני יכולה לעשות זה להזמין אותך לקרוא המלצות של אימהות שסיימו את התהליך. דגש אחד, עכשיו את מבזבזת זמן יקר על ויכוחים, מריבות, יחסי אחים לא טובים ועוד. בסיום התהליך יהיה לך זמן לבילוי ושיתוף …. האווירה בבית פשוט תשתנה…
לפרטים נוספים, לחצי כאן…

אז מה אני מציעה לכן?

אני מזמינה אותכן לערב נשים מהנה ומלמד. אני בטוחה שכמוני, גם אתן רוצות לפעמים להתאוורר ולא לכולנו מתאים סתם לשבת בפאב או לצאת לרקוד ( בינינו, החתונות מזמן הפכו לבילוי היחידי שלנו). אתן מגיעות לערב עם החברות הטובות שלכן. אתן משאירות את הבעל כבייביסיטר ויוצאות להעשרה שרק תעצים אתכן בתוך המשפחה.

למה זה כדאי לכן?

כי גם לכן מגיע קצת כיף, התאווררות, וחברה טובה ותומכת. מדובר בערב של למידה חווייתית. את לומדת לטובת הילדים ולטובת עצמך ללא נקיפות מצפון. את מבלה עם חברות והכי חשוב גם נהנית. ערב אחד שלם, שכולו מסרים יעילים ופרקטיים אשר רק תורמים לך.
לפרטים נוספים, לחצי כאן….

צור קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    נושא

    ההודעה שלך